Мультимедійні засоби на сучасній театральній сцені

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2616-759x.1.2018.144964

Ключові слова:

драматичний театр, екранні засоби театру, мультимедійні засоби театру, цифрові засоби театру

Анотація

Мета дослідження діагностика сучасного стану мультимедійних технологій на вітчизняній та закордонній театральній сцені. Методологію дослідження визначає семіотичний, етимологічний, індуктивний, спостережний та аналітичний аналіз розвитку мультимедійних технологій на театральному просторі. Новизна дослідження полягає в розширенні уявлень про кардинальне «переозброєння» арсеналу мультимедійних технологій сценічного простору ХХІ ст. та в систематизації варіантів їх використання і за кордоном, і на вітчизняній сцені, зокрема в постановках хедлайнерів театрального процесу режисерів Д. Богомазова, О. Крижанівського, М. Голенка, А. Бакірова та А. Білоуса. Висновки. Кардинальне збагачення змістовно-образних можливостей сценічного мистецтва завдяки експансії мультимедійних технологій стало найсуттєвішою інноваційною ознакою сучасної сцени.

Біографія автора

Hanna Lypkivska, Київська Муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв

Кандидат мистецтвознавства, доцент

Посилання

Ataeva, Dzh. ‘In the projector’s rays’, [online] Available at: <https://artelectronics.ru/posts/v-luchakh-proektora> [Accessed 04 March 2018].

Borysov, N.V. and Shustrova O.Y. (2014). Modern theater and Internet. Information society technologies in science, education and culture: a collection of scientific articles. Proceedings of the XVII All-Russian Joint Conference “Internet and Contemporary Society”,St. Petersburg, November 19–202014.St. Petersburg. Saint Petersburg State University of Information Technologies, Mechanics and Optics, pp. 67–73.

Davydova, M. (2017). ‘Great diversity’. Teatralyi [Theater], [online]. Available at: https://teatralium.com/articles/velikoe_raznoobrazie/ [Accessed 04 March 2018].

Woman from the past [online] Available at: https://kiev.vgorode.ua/event/teatry/ 21181-zhinka-z-mynuloho [Accessed 04 March 2018].

Kotenok, V. (2017). As nurture ... my home? The search for the happiness of the New Theater in Pechersk. Teatralno-kontsertnyi Kyiv [Theater-Concert Kyiv], no. 3, pp. 14–17.

Nykytiuk, M. (2010). ‘ “Pied Piper”. The ideological hunger’. Teatre: teatralnіi portal [Teatre: Theatrical Portal], [online] Available at: <http://teatre.com.ua/ review/krysolov-ydejnyj-golod/inner> [Accessed 04 March 2018].

Oliinyk, Zh. (2013) ‘ ”Woman from the past” ‘. Teatre: teatral ‘nіi portal [Teatre: Theatrical Portal], [online] Available at: <http://teatre.com.ua/review/ inkazmynulogo/> [Accessed 04 March 2018].

Ostroverkh, O. (2006). Modern theater: between scenography and installation. Kurbasivski chytannia [Kurbas readings], no. 6 part , pp. 45–53.

Trykolenko, S.T. (2016). Ukrainian scenography of the late XX early XXI centuries: the main trends of development and author’s positions. D.Ed. The Institute of Art, Folklore and Ethnology of the National Academy of Sciences of Ukraine named by M. Rylsky.

Trykolenko, S.T. (2016). ‘Formation of the stage environment with the help of multimedia means as one of the methods of combining the newest media and traditional fine arts’. Problemy rozvytku miskoho seredovyshcha [Problems of Urban Environment Development], issue 2, pp. 147–156.

Chuzhynova, I. (2008). Two steps towards the road (To the creative portrait of director Dm. Bogomazov). Prostsenium [Prostsenium], no. 3, pp. 58–71.

Chuzhynova I. (2012). Family problems near the Berlin Wall: Kiev Theater

in Pechersk continues to master German drama. Kommersant Ukrayna [Kommersant Ukraine], no 148, p.4.

Yudova-Romanova, K.V. (2017). Technical means of the scenic space. Kyiv : Publishing Center Kyiv National University of Culture and Arts.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-25

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ПРАКТИКИ