Система театру «переживання» в контексті проблем театральної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-759x.1.2018.144969Ключові слова:
театр «переживання», театр «удавання», «система» Станіславського, догматизм театральної освітиАнотація
Мета дослідження полягає в переосмисленні концепції системи театру «переживання» в контексті проблем виховання актора та у визначенні сутності творчого процесу «переживання» на сучасному етапі розвитку театру. Методологія дослідження. Концептуальним методологічним ядром дослідження є компаративний, семіотичний, етимологічний та аналітичний аналіз вчення Cтаніславського про театр «переживання». Новизна дослідження полягає
в аналізі протиріч, закладених у вченні Станіславського про театр «переживання», у загостренні уваги на проблемі невідповідності його сучасним вимогам до сценічної правди та у визначенні шляхів розв’язання цього протиріччя. Висновки. 1. Розділення театрального мистецтва на напрями: театр «переживання» і театр «удавання» є анахронізмом, що не відповідає ні природі акторської творчості, ні світовій театральній практиці. 2. Догматизм театральної освіти завдає шкоди процесу виховання актора, гальмуючи загальний процес розвитку театрального мистецтва.
Посилання
Didro, D. (1966). Paradoxes about the actor. Kyiv: Mystetstvo.
Zakhava, B.E. (1957). For synthesis of theater “representations” and “experiences”. Teatr [Theatre], no. 1, pp. 44–45.
Nemyrovych-Danchenko, V. (1984). About creativity of the actor. Hermitage. Moscow: Yskusstvo.
Salvini, T. (1891). A few thoughts about the theatrical art. Artist: Teatralnyi, muzykalnyi i khudozhestvennyi zhurnal [Theatrical, musical and fiction magazine], no. 14, pp. 58–61
Symonov, R.E. (1960). In the center – the actor. Teatr [Theatre], no. 4, pp. 15
Stanislavskiy, K.S. (1945). The director’s plan for “Othello”. Moscow–Leningrad: Iskusstvo.
Stanislavskiy, K.S. (1959). Collected Works: in 8 vol. Vol. 6. Moscow: Iskusstvo.
Tovstonogov, G.A. (1966). About the profession of Art-directors. Moscow: VTO.
Chekhov, M.A. (1986). Literary heritage: in 2 vol. Vol. 2. Moscow: Iskusstvo.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Валерій Пацунов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.