DOI: https://doi.org/10.31866/2616-759x.2.2018.153232

Українське театральне мистецтво в контексті європейських міжнародних театральних фестивалів

Vasily Nevolov, Valeriy Patsunov

Анотація


Мета дослідження полягає у виявленні ефективності взаємодії українського та європейського театрального мистецтва на досвіді міжнародних театральних фестивалів як в Україні, так і в Європі, участі українських театрів у міжнародних театральних фестивалях, вивченні впливу цього досвіду на фестивальний рух в Україні, а також на активізацію процесу інтеграції українського театрального мистецтва в європейський культурний простір в контексті європейського вибору України. Методи дослідження. Компаративний   метод дослідження був використаний у співставленні європейських та вітчизняних театральних фестивалів, історичний метод знадобився для вивчення історії виникнення й розвитку окремих міжнародних фестивалів, культурологічний метод дослідження дав змогу проаналізувати організацію міжнародних театральних фестивалів і в Європі, і в Україні, їхню взаємодію та вплив на фестивальний рух в Україні, формування національної школи маркетингу фестивального продукту. Наукова новизна дослідження полягає в розширенні інформаційного поля заявленої теми, висвітленні нових фестивальних подій, їх організації та маркетингу, у здійсненні діагностики стану фестивального руху в Україні та його інтеграції в європейський культурний простір, з’ясуванні впливу міжнародного фестивального руху на розвиток українського театру та формування національної школи з маркетингу фестивального продукту. Висновки. Назріла нагальна потреба вдосконалення практики організації та проведення театральних фестивалів в Україні і міжнародних, і вітчизняних, формування національної школи маркетингу фестивального продукту, впровадження європейського фестивального досвіду в практику проведення українських міжнародних та вітчизняних театральних проектів, їх структурного збагачення та посилення в них навчального компонента.

Ключові слова


міжнародні театральні фестивалі; європейський культурний простір; маркетинг фестивалю; фестивальна практика України

Повний текст:

PDF

Посилання


Zhulynskyi, M., 2001. Zaiavy pro sebe kulturoiu [Statements about yourself culture]. Kyiv: Heneza.

Zakharevych, M., 2013. Zarubezhnye gastroli kak sociokul’turnyj portret teatra [Foreign tours as a socio-cultural portrait of the theater]. Vesti instituta sovremennyh znanij, 4, pp.92-97.

Lenhli, S., 2000. Teatralnyi menedzhment i prodiuserstvo. Amerykanskyi dosvid [Theater management and production. American experience]. Translation from English for ed. I. D. Bezgina. Kyiv: Kompas.

National Report on Cultural Policy in Ukraine, 2018. [online] Available at: <http://mincult.kmu.gov.ua/mincult/uk/index> [Accessed 03 November 2018].

Patsunov, V.P., 1996. ‘Vsesvitnia teatralna fiiesta’ [World theater fiesta]. Ukrainskyi teatr, 5, pp.12-16.

Patsunov, V.P.,ed., 2006. Svitove vidlunnia ukrainskoho teatru: Materialy I ta II kulturolohichnykh mizhnarodnykh sympoziumivUkrainska teatralna diaspora v konteksti movnoi ta kulturnoi polityky [World echo of the Ukrainian theater: Materials of the 1st and 2nd international cultural symposiums “Ukrainian theater diaspora in the context of linguistic and cultural policy”]. Kyiv.

Prykhodko, H.V., 2006. ‘Transformatsiia orhanizatsiinykh form kulturno-mystetskoi sfery Ukrainy v roky nezalezhnosti’ [Transformation of organizational forms of the cultural and artistic sphere of Ukraine during the years of independence]. Visnyk kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury, 17, pp.10-26.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2018 Василь Неволов, Валерій Пацунов

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

© Copyright    |   Керівництва для авторів   |   Редакційна політика   |   Редакційний штат   |   Контакти   |