Теоретична модель творчої особистості майбутнього режисера-педагога
DOI:
https://doi.org/10.31866/2616-759x.2.1.2019.170754Ключові слова:
режисер-педагог, театр, модель творчої особистостіАнотація
Метою роботи є виявлення новітніх підходів до створення моделі творчої особисті режисера- педагога, її структури, визначення розвитку індивідуальної обдарованості. Методологічною базою є використання аналітичного, функціонального, порівняльного, мистецтвознавчого, культурологічного, системного, аксіоматичного методів дослідження основних складових формування особистості майбутнього режисера-педагога, виходячи з концептуальних положень педагогічної творчості про те, що формування моделі майбутнього фахівця виступає як об’єктивний творчий процес. Наукова новизна полягає у розробленні концепції про основні складові моделі творчої особистості, яка містить синтез теорії та практики, знання, уміння, активність, взаємодію, продуктивність, взаємозалежність і взаємозбагачення режисерської та педагогічної професійної творчості. Висновки. У результаті здійсненого дослідження можемо підсумувати. По-перше, до загальної структури моделі творчої особистості майбутнього режисера-педагога належать такі підрозділи: спрямованість особистості; індивідуальна культура (досвід); її характерологічні властивості та якості; самотворчість особистості; по-друге, теоретична модель творчої особистості майбутнього режисера-педагога є регулятором процесу його художньо-творчого та педагогічного становлення в підготовці до соціально-культурної діяльності; по-третє, запропонована модель визначає напрями практичної роботи розвитку режисера-педагога.Посилання
Bespalko, V.P., 1972. Nekotorye voprosy pedagogiki vysshego obrazovaniya [Some issues of pedagogy of higher education.]. Riga.
Bozhovich, L.I., 1995. Problemy formirovaniya lichnosti. [Problems of personality formation]. In: D.I. Feldshtejna, ed. Izbrannye psikhologicheskie trudy. Moscow: Voronezh.
Donii, V.M. ed., 1997. Mystetstvo zhyttietvorchosti osobystosti. Ch.1: Teoriia i tekhnolohiia zhyttietvorchosti [Art life life. Part 1: Theory and technology of living]. Kyiv: Instytut zasobiv ta metodiv navchannia.
Kogan, L.N., 1981. Vsestoronnee razvitie lichnosti i kultura [Comprehensive personal development and culture]. Moscow: Znanie.
Leontev, A.N., 1977. Deyatelnost. Soznanie. Lichnost [Activity. Consciousness. Personality]. Moscow: Politizdat.
Lisovskaya, V.O., 1984. Rol i mesto tvorcheskogo komponenta v professionalno-pedagogicheskoj strukture lichnosti vospitatelya [The role and place of the creative component in the professional and pedagogical structure of the teacher’s personality.]. Kiev: Kollektiv i lichnost, pp.29-35.
Maslou, A., 1997. Psikhologiya bytiya [Psychology of Being]. Moscow: Refl.-buk,
Molyako, V.A., 1991. Tvorcheskaya odarennost i vospitanie tvorcheskoj lichnosti [Creative talent and upbringing of a creative personality]. Kiev: Znanie
Moroz, O.H. and Omelianenko, V.L., 1992. Pershi kroky do maisternosti [First crocants before the master]. Kyiv: Znannia.
Rodzhers Karl R., 1994. Vzglyad na psikhoterapiyu. Stanovlenie cheloveka [A look at psychotherapy. The formation of man]. Moscow: Progress.
Rubinshtejn, S.L., 1957. Bytie i soznanie. O meste psikhicheskogo vo vseobshchej vzaimosvyazi yavlenij materialnogo mira [Being and consciousness. About the place of the mental in the universal interrelation of the phenomena of the material world]. Moscow: USSR Academy of Sciences.
Rybalka, V.V., 1996. Psykholohiia rozvytku tvorchoi osobystosti [Psychology of development of creativity]. Kyiv: Instytut zasobiv ta metodiv navchannia.
Sysoieva, S.O., 1997. Teoretychni i metodychni osnovy pidhotovky vchytelia do formuvannia tvorchoi osobystosti uchnia [Theoretical and methodical basis of the preparation of the reader before the formation of creative art]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Instytut pedahohiky i psykholohii profesiinoi osvity. Kyiv.
Vygotskij, L.S., 1987. Psikhologiya iskusstva [Psychology of art]. Moscow: Pedagogika.
Zagvyazinskij, V.I., 1987. Pedagogicheskoe tvorchestvo uchitelya [Teacher’s pedagogical creativity]. Moscow: Pedagogika.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ніна Гусакова, Валерія Штефюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори зберігають авторські права на статтю та одночасно надають журналу право його першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану статтю з обов’язковим посиланням на її авторів та першу публікацію.
Журнал дозволяє авторам зберігати авторські права і права на публікації без обмежень.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання на роботу в електронному репозитарії установи.